دکتر سید مهدی موسوی زاده
Search
Close this search box.
هزینه پروتز سینه

هزینه جراحی پروتز سینه

هزینه پروتز سینه به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا می دانید قیمت پروتز سینه در سال جدید چقدر است؟ در این مقاله از سایت دکتر محسن اسدی قصد داریم درباره همه فاکتورهای تاثیر گذار در هزینه پروتز سینه صحبت کنیم. جراحی پروتز سینه یکی از راهکارهای دائمی برای تغییر فرم و اصلاح افتادگی و همچنین حجیم سازی سینه ها است. در این مقاله به شما بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد.

هزینه پروتز سینه به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه پروتز سینه به فاکتور های زیادی بستگی دارد مهم است که شما این فاکتور ها را بشناسید  در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. با مشاهده عوامل تاثیر گذار در هزینه پروتز سینه می توانید مدیریت لازم را انجام دهید. از جمله مواردی آن می توان به موارد زیر اشاره کرد

هزینه جراحی پروتز سینه

هزینه آزمایش های قبل از جراحی

قبل از انجام جراحی برای شما آزمایش هایی تجویز می شو که با هزینه رو به رو است. مادامی که بیمه باشید، ممکن است درصدی ازهزینه های این آزمایش ها شامل بیمه نیز شود. آزمایش های قبل از جراحی برای اطمینان از وضعیت سلامت و بررسی های دقیق تر پستان قبل از جراحی تجویز می شود و یکی از هزینه های ضروری قبل از جراحی به حساب می رود.

دستمزد جراح

با توجه به سابقه و تخصص جراح دستمزد هر شخص برای  انجام جراح پروتز سینه ممکن است با فرد دیگر متفاوت باشد. در این زمینه لازم است علاوه بر تجربه و تخصص جراح به موارد دیگر از جمله  تجربه بهترین جراح پلاستیک در انجام جراحی نیز دقت کنید تا نتیجه دلخواه خود را کسب کنید.

هزینه پروتز

در سال 1402 هزینه انواع پروتز از 18 تا 25 میلیون تومان متغیر است. بنابراین بخش زیادی از هزینه های جراحی پروتز سینه شامل قیمت پروتز می شود که باتوجه به قیمت، ممکن است برای هر برند و همچنین هر مدل  متفاوت باشد. اگر در انتخاب بهترین پروتز شک دارید می توانید با جراح خود در  اینباره مشورت کنید.

مطب پزشک

وضعیت جغرافیایی کلینیک یا مطب از دیگر عواملی است که بر هزینه های پروتز سینه تاثیر گذار است. با اینکه این تغییر هزینه ها در هر شهر به شخه ر دیر جزئی و از هر کشور به کشور دیگر ممکن است ببیشتر ثایرگذار باشد، اما نمی توان به طور کلی این عامل را نادیده گرفت.

هزینه کلینیک و کاردر درمان

هزینه تجهیزات به کار گرفته شده در اتاق عمل و همچنین کادر بیهوشی از دیگر هزینه هایی است که معمولا با هزینه های اصلی برای شما حساب می شود.

وضعیت مراجع

یکی دیگر از فاکتورهای تاثیر گذار در مشخص کردن هزینه های جراحی پروتز سینه وضعیت پستان های فرد در هنگام مراجعه است. در برخی موارد برای برآوردن انتظارات افراد با برخی اقدامات جراحی به صورت همزمان انجام شود تا نتیجه رضایت بخش حاصل شود.

در خصوص این مورد می توانید در هنگام ویزیت های قبل از جراحی از پزشک خود اطلاعات لازم را کسب کنید.

هزینه مراقبت های بعد از جراحی

بخشی کوچکی از هزینه هایی که برای انجام این جراحی زیبایی کنار می گذارید، شامل مراقبت های بعد از جراحی و خرید داروهای آن می شود. خرید دارو و رعایت مراقبت ها و اقدامات لازم بعد از جراحی جزو آخرين مواردی است که رعایت آن می تواند در کسب نتیجه رضایت بخش تاثیر به سزایی داشته باشد.

آیا هزینه جراحی پروتز سینه شامل بیمه می شود؟

جراحی پروتز سینه یک جراحی زیبایی محسوب می شود و شامل بیمه نمی شود. تنها ممکن است در برخی موارد در آزمایش های قبل از جراحی و یا دریافت داروی های بعد از آن بتوانید از بیمه خود استفاده کنید.

متاسفانه حتی در صورتی که این جراحی برای جایگزین کردن بافت طبیعی سینه که در اثر توده تخلیه شده است، باشد، بیمه چندان از تین هزینه ها حمایت نمی کند. در صورتی که بیمه تکمیلی دارید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قوانین جدید در این خصوص جست و جو کنید.

سخن آخر

هزینه جراحی پروتز سینه به طور کلی با توجه به متغیرهای مختلفی مانند مکان جغرافیایی، مجموعه پزشکی، سطح تجهیزات پزشکی، تخصص جراح و نیازهای خاص هر فرد متفاوت است. علاوه بر این، جراحی پروتز سینه در مشاوره قبل از جراحی و با در نظر گرفتن همه موارد ذکر می شود.

همچنین، باید در نظر داشت در مراکز هزینه‌های جراحی مستقیم بوده و ممکن است هزینه‌هایی مانند مشاوره‌های قبل و بعد از جراحی، تست‌ها و تصویربرداری‌ها، هزینه‌های بیمارستانی و داروها را شامل نشود. بنابراین لازم است این موارد را نیز به صورت جداگانه حساب کنید.

برای دقت بیشتر و دریافت اطلاعات دقیقتر در مورد هزینه‌های جراحی پروتز سینه، توصیه می‌شود با جراح پلاستیک مشورت کنید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *